text.skipToContent text.skipToNavigation

Oletko varma, että haluat kirjautua ulos?

OK

Katso Mediq-verkkokaupan käyttäjän ohje tästä.

1. Mistä saan apua Webshop-asioissa?

Mediqin asiakaspalvelu auttaa!
Asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 8.00-16.00

Puhelin: 020 112 1510

Sähköposti: asiakaspalvelu@mediq.com

Katso Mediq-verkkokaupan käyttäjän ohje tästä.

2. Miten löydän tuotteita?

Käytä Mediqin tai valmistajan tuotenumeroita apunasi tuotteita selaillessa ja ostoksia tehdessä. Tuotenumeroita löydät tuoteluetteloistamme, sopimustuote-esitteistämme tai esitteistä - tuotenumeroilla tuotteet löytyvät nopeasti! Tuotenumeromme vaihtuivat 2.10.2023. Vanhat tuotenumerot ovat hakutekijöinä uusille tuotenumeroillemme.

Myös hakukenttä toimii kätevästi. Ala kirjoittaa hakutermiä ja kolmen kirjaimen jälkeen alat saada hakutulosehdotuksia. 

3. Mitä voin tehdä verkkokaupassa?

Verkkokaupassamme voit

  • Etsiä ja tarkastella tuotteita, tarkistaa toimituksen tilan ja seurata toimitusta.
  • Luoda oman ostoskorin, tehdä tilauksia, luoda henkilökohtaisia tilauspohjia, sekä selata tilaushistoriaa.
  • Vaihtaa salasanan, lisätä käyttäjiä, muokata käyttäjiä.
  • Pyytää tarjousta, saada online-apua tilatessasi asiakaspalvelusta.

4. Kuinka pääsen Webshop-asiakkaaksi?

Tarvitset käyttäjätunnuksen ja salasanan kirjautuaksesi sisään MEDIQ Webshopiin. Edellytyksenä tunnuksen saamiselle on jo aiemmin rekisteröity yritysasiakassuhde Mediq Suomi Oy:n kanssa. Yritysasiakkaaksi rekisteröitymisessä sinua auttaa Mediq Suomen asiakaspalvelu.
->Hae Mediq Suomen asiakasnumeroa tästä.
->Hae Webshop-käyttäjätunnuksia tästä

5. Miten otan yhteyttä Mediqin asiakaspalveluun?

Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8-16.
Asiakaspalvelun puhelinnumero on 020 112 1510.
Sähköposti: asiakaspalvelu@mediq.com.
-> Lähetä asiakaspalvelulle viestiä tästä.

Voit myös klikata ostoskorimerkin vieressä olevaa "Asiakaspalvelu" -linkkiä tai etusivun alalaidassa olevaa linkkiä, josta pääset asiakaspalvelun kotisivuille. 

6. Millä tavoin voin tehdä tilauksen?

Tilaukset voi tehdä joko verkkokaupassa tai asiakaspalvelumme kautta puhelimitse js sähköpostitse. Mediqissä voimme tarjota sinulle myös EDI-yhteyden. Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoja. -> Lähetä tästä viestiä asiakaspalveluun.

7. Miten toimia palautusten ja tuotereklamaatioiden kanssa?

Ole kummassakin tapauksessa ensin yhteydessä asiakaspalveluun. Täytä tarvittaessa palautuslomake tai vahinkoilmoituslomake ja lähetä se asiakaspalveluumme.
->Katso tästä ohjeita tuotepalautukseen.
->Katso tästä ohjeita vahinkoilmoituksen tekoon.

8. Miten Mediq käsittelee henkilötietoja?

Tarvitsemme henkilötietojasi voidaksemme tehdä kauppaa kanssasi. Mediq kunnioittaa työntekijöiden, yhteistyökumppaneiden ja asiakkaiden tietosuojaoikeuksia. Mediqin henkilötietosuojakäyntö perustuu Euroopan tietosuojalakiin "EU:n yleinen tietosuoja asetus (2016/679)”. Löydät käytäntömme klikkaamalla seuraavaa linkkiä  "Tietosuojaseloste".

9. Jos minulla on kysyttävää henkilötietoihin liittyen?

Jos sinulla on kysyttävää tästä käytännöstä, yleisestä tietosuojasta tai epäilet tietosuojaamme koskevia väärinkäytöksiä, lähetä kysymyksesi tietosuojavastaavallemme osoitteeseen asiakaspalvelu@mediq.com.